مصاحبه با خواننده ی کره ای کیم هیون جون
(◡‿◡✿) ❀رویایی ❀(◡‿◡✿)
مصاحبه با خواننده ی کره ای کیم هیون جون
دوست داری بیشتر از همه کیو ملاقات کنی؟ کیم جون: وقتی بچه تر بودم دلم میخواست Seo Taiji رو ملاقات کنم.(چه هوادارایی هم داره (Seo Taijiاون بت من در دوران بچگیم بود. وقتی که دبستانی بودم اون چهره برجسته موسیقی بود .حالا بعد از 17 سال از اولین البومش، اون هنوزم تو صحنه موسیقی فعاله و من احترام زیادی براش قائلم. - ستاره ورزشی موردعلاقه ات کیه؟ کیم جون: مایکل جردن(چه عجب نگفت کریستین رونالدو) .من عاشق تماشای اون در طی مسابقات NBA بسکتبال هستم. مایکل جردن- اسمی که نیروی قوی ای داره. - شعارت تو زندگی چیه؟ کیم جون: "فقط کار رو به بهترین صورت انجام بده تو میتونی" شعار من اینه. - چه چیزی قبل و بعد از پسران برتر از گل فرق کرده؟ کیم جون:نگاه مردم به من متفاوته. شاید کسایی که منو میشناختن الان منو متفاوت ببینن و همچنین کسایی که من به تازگی باهاشون اشنا شدم. وقتی که من میرم به رستوران Ajummas به سلامتی به من میده (cheers) و من حس میکنم که توجه بسیار زیادی از سریالی گرفتم که واقعا محبوب شد - اگه تو قرعه کشی 10,000,000,000 (around $7,500,000) برنده بشی چیکار میکنی؟ کیم جون: میخوام که اونو پس انداز کنم. 


یافتن عشق ساده نیست. در دوران بزرگسالی قرار میگذاری، افراد مختلف را دسته بندی میکنی و کسانی که خوشایندت نیستند را حذف می کنی. اما بعد ناگهان می بینی که عاشق شده ای. حس شادی و خوشبینی به تو دست می دهد و هیچ چیز نمی تواند شور و هیجان تو را کم کند. اما آیا از خودت پرسیده ای که “او نیز عاشق تو هست یا نه؟” به هر حال نمی خواهی که احساسات و انرژی خود را برای کسی هدر دهی که ممکنست قلبت را بشکند. مسلما”، افراد متفاوت هستند. برخی مردها نسبت به دیگران در مورد احساسات خود روراست تر هستند. شاید در نظر گرفتن رفتار او برای شما خوب باشد، به زبان و حرکات بدنی او توجه کنید و به چیزهایی که می گوید، گوش دهید. این طور وانمود کنید که گویی قطعه های پازل را کنار هم می چینید تا تصویر کامل آن را ببینید.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط فاطمه 22 آبان 1389برچسب:, (14:25) |