مصاحبه
(◡‿◡✿) ❀رویایی ❀(◡‿◡✿)
مصاحبه

در زیر مصاحبه کیم هیون جونگ بازیگر بیست و سه ساله ای که در درام پسران مثل گل نقش جی هو را بازی کرد و نیز رهبر گروه اس اس 501 می باشد را میخوانید.

س:بیشتر از همه دلت میخواد کی رو ببینی
معلومه که سو تاجی.وقتی بچه بودم به کلی از اهنگای خارجیش گوش میدادم و ژانر راکش رو دوست داشتم.بهترین خواننده های اون موقع سو تاجی و پسران نان اریایو بودن.وقتی اهنگ

فراتر از جنون رو شنیدم تصمیم گرفتم خواننده بشم.خیلی واسه سو تاجی احترام قایلم.

س:از زمان مدرسه چه مهاراتایی داشتی؟

ج:وقتی مدرسه بودم باس میزدم.بعدها گیتار یاد گرفتم و اونو ترجیح میدادم

س:شماره گیری سریع با شماره یک ،توی گوشیت مال کیه؟

ج:حافظه م خیلی بده و توی لیست گوشیم یه عالمه شماره مهمه ولی از شماره گیری سریع استفاده نمیکنم.

س:همیشه تو کیف چی پیدا میشه؟

ج:یه جفت لنز اضافی،قطره چشم و ریش تراش…یه جفت لباس اضافی و جوراب واسه وقتایی که تا دیر وقت داریم فیلمبرداری میکنیم
س:دلت میخواد با کدوم بازیگر زن کار کنی؟

ج:لی هیو ری،قبل از اینکه خواننده بشم دختر رویاهام بود.هیوری از من بزرگتره و خیلی نصیحتای باارزشی بهم کرده .واسم مایه دلگرمیه

س:عادت بدی داری؟

ج:نه فقط وقتی استرس دارم میرم ماهی گیری یا موسیقی گوش میدم

س:اگه والیدنت با ازدواجت موافق نباشن چیکار میکنی؟

ج:سعی میکنم مجبورشون کنم قبول کنن

چون در سطحی هستم که خودم بتونم تصمیم بگیرم



یافتن عشق ساده نیست. در دوران بزرگسالی قرار میگذاری، افراد مختلف را دسته بندی میکنی و کسانی که خوشایندت نیستند را حذف می کنی. اما بعد ناگهان می بینی که عاشق شده ای. حس شادی و خوشبینی به تو دست می دهد و هیچ چیز نمی تواند شور و هیجان تو را کم کند. اما آیا از خودت پرسیده ای که “او نیز عاشق تو هست یا نه؟” به هر حال نمی خواهی که احساسات و انرژی خود را برای کسی هدر دهی که ممکنست قلبت را بشکند. مسلما”، افراد متفاوت هستند. برخی مردها نسبت به دیگران در مورد احساسات خود روراست تر هستند. شاید در نظر گرفتن رفتار او برای شما خوب باشد، به زبان و حرکات بدنی او توجه کنید و به چیزهایی که می گوید، گوش دهید. این طور وانمود کنید که گویی قطعه های پازل را کنار هم می چینید تا تصویر کامل آن را ببینید.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط فاطمه 22 آبان 1389برچسب:, (14:29) |